Find blæk og toner her

Kundecenter – Levering

Levering

Leveringstid
Hvis du foretager en bestilling inden klokken 14:00, så vil varen typisk blive sendt samme dag og bliver leveret førstkommende hverdag hos dig. Varerne bliver sendt med GLS, der pt leverer 99,4% af de afsendte varer sikkert dagen efter.

Når pakken sendes fra vores lager modtager du en e-mail fra os, hvor du bliver gjort opmærksom på at pakken er sendt og at du kan følge den i GLS pakkesystem. Du kan følge pakken ved at klikke på linket i mailen eller ved at indtaste pakkenummeret på GLS hjemmesiden:

Har du ikke mulighed for at ringe til kundeservice, så udfyld kontakt formularen her på siden, og din henvendelse vil blive besvaret snarest muligt.

Leveringsomkostninger
Bestillinger leveres i hele Danmark. Du betaler forsendelse på kr. 43,75. Vi sender ligeledes varer til Grønland eller Færøerne mod en ekstra betaling for forsendelsen. Forsendelsesprisen til Grønland og Færøerne er på kr. 299,00 ved pakker under 5 kg. Ved pakker over 5 kg er prisen kr. 399,00.

Udsolgte varer
Er den vare du bestiller, mod forventning, udsolgt orienteres du hurtigt pr. mail om ny forventet leveringstid. Og hvis du ikke ønsker at vente på den pågældende vare har du mulighed for at afbestille og få dine penge retur.

Forsinkede varer
Hos Billigdraaber.dk stræber vi efter at levere fra dag til dag. Det er der mange kunder, som godt kan lide. Vi har derfor normalt levering fra dag til dag, men i nogle tilfælde tager leveringen op til tre dage. Det er typisk tilfældet, hvis der er tale om specielle varer.

Såfremt der mod forventning skulle opstå problemer med dine varer, i form af produktionssvigt, forsinkelser etc. vil du blive kontaktet af Billigdraaber.dk pr. e-mail. I e-mailen bliver du ligeledes gjort opmærksom på den nye leveringstid.

Hvis du har udfyldt din e-mailadresse i forbindelse med bestillingen, så har du modtaget en pakkemail, hvor der er et trackingnummer, med link til GLS eller Post Danmarks pakkesystem. Dette pakkenummer kan spore pakken og fortælle hvor den er, når den er på vej til dig.

Har du ikke modtaget en pakkemail, så kan det skyldes, at varerne ikke er sendt fra os endnu (eller at du ikke har indtastet din e-mailadresse).

Fejllevering
Hvis der sker fejl i forbindelse med pakning af din bestilling, så beder vi dig kontakte vores kundeservice, de kan træffes mandag til torsdag fra kl. 08:00 til 16:00 og fredag fra kl. 08:00 til 15:30. Så vil der være en medarbejder, som vil sørge for at den bestilte vare sendes til dig, sammen med en frankeret konvolut til den forkert leverede vare, så du kan returnere den til os uden omkostning for dig.

Har du derimod selv bestilt en forkert vare ved en fejl, så kan du selvfølgelig returnere denne vare og bestille en ny vare. Du betaler her selv for at returnere varen.

Er pakken gået i stykker?
Vi oplever heldigvis meget sjældent at der er problemer med pakkernes stand, når de når frem til kunden. Men skulle du være uheldig, og oplever du problemer med indholdet som resultat af en beskadiget pakke, bør du kontakte vores kundeservice med det samme.